יום שבת, 26 בנובמבר 2011

בגדי ערב לגברים - איך לבחור?

בין אם אתם מעוניינים בחליפה מעוצבת ומסוגננת לאירוע חגיגי, או במידה ואתם רוצים להתלבש קצת אחרת מהרגיל ולקנות בגדי ערב כדי להרשים באירוע משפחתי מיוחד, אין ספק כי אתם בדרך הנכונה. כיום, כל גבר חייב שיהיו לו בארון בגדי ערב לגברים, ואין כמעט דרך להתחמק מכך.

בגדי ערב לגברים
אפשר ללבוש גינס וחולצה מכופתרת לעבודה, להגיע הביתה ולהחליף לטרנינג, אך בערב תרגישו טוב יותר אם תשקיעו עוד דקה של מאמץ ו"תזרקו על עצמכם" את בגדי הערב החדשים שרכשתם. כל גבר, בכל גיל ובכל מעמד, נדרש מידי פעם להשתתף ולהיות נוכח באירוע, אשר סטנדרט הלבוש בו מגיעים האורחים הוא גבוה מהרגיל. לכן, מי מביניכם שאוהב להתלבש יוכל לרכוש בגדי ערב רבים ומגוונים, והגברים אשר ממעטים להתלבש באופן חגיגי, ירכשו לעצמם לפחות סט או שניים של בגדי ערב.
קטלוג בגדי גברים
לא לפחד... בגדי ערב הם לא לנשים בלבד !

בגדי ערב לגברים הוא מושג מעט מבלבל לרוב הגברים. לא מדובר בבגדי ערב מהודרים וחגיגיים יתר על המידה, אז לא להיבהל. הכוונה היא לבגדים מעוצבים, מבדים איכותיים ומוקפדים, גזרות מעוצבות לפי מיטב חידושי האופנה, וטרנדים עכשוויים. בגד לערב יכול להיות גם חולצה לבנה בסגנון קלאסי, אולם, חולצה לערב בשונה משאר הבגדים המצויים בארונו של כל גבר, וכן מכל מחולצה אחרת איתה הולכים לעבודה, תהייה שונה בכך שיהיה לה טוויסט מיוחד, גזרה מעוצבת יותר ובד איכותי ומיוחד. בגדי ערב לגברים הם כבר מזמן הפכו להיות מושג מקובל, וגברים רבים משקיעים בבגדים מיוחדים המיועדים לבילויי בשעות הערב.
בגדי ערב לגברים

קניית בגדי גברים לערב

קניית בגדי ערב לגברים אינה מאורע שכיח לרוב הגברים, במיוחד לגברים הישראליים. למרות שיש עלייה גדולה מאוד באחוז הגברים המטפחים את מראם ולבושם, עדיין מדובר רק על הצעירים שבחבורה, על אנשי עסקים או אנשים בעלי מודעות גבוהה למראה שלהם.

קטלוג בגדי גברים
בגדי ערב בתפירה אישית

בגד המיועד להילבש כבגד ערב צריך להיות מתאים בדיוק לך, הולם בדיוק את נתוני גופך ומתאים בדיוק לאופייך. זו מילת המפתח – בדיוק !!

יש עיצובים של בגדי ערב המאופיינים בקו מקורי, פשוט בעל קווים נקיים ומשולבים בהם תפירה עילית עם בדים איכותיים. בגדי ערב נמכרים בכל החנויות, וכל אחד יכול למצוא לעצמו את המתאים לו מביניהם. אולם, במידה ואתה מחפש בגד מיוחד יותר, וברצונך למצוא את בגד הערב האולטימטיבי בו תרגיש במיטבך, תוכל לפנות לחנויות מעצבים המתמחות בעיצוב בגדי ערב לגברים. מעצב בגדי ערב צריך להיות קשוב ללקוחותיו בדיוק כפי שפסיכולוג קשוב לבעיות מטופליו, כך שבגדי הערב אשר ייצור עבורך יהיו בדיוק לפי הסגנון והטעם האישי שלך. המעצב ייעץ לך, יתייעץ איתך, ויבנה עבורך את הבגד המושלם זאת כמובן תוך שמירה על סטנדרט ביצוע גבוה ועיצוב עכשווי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה