יום ראשון, 11 במרץ 2012

ליאור סגול - חליפות חתן 2012 להתאמה מלאה !


ליאור סגול - חליפות חתן 2012 להתאמה מלאה !

חליפות חתונה
במידה ובואה של עונת החתונות 2012 היא גם בואה של עונת החתונה שלכם, אתם במקום הנכון. בסטודיו של המעצב ליאור סגול תוכלו למדוד ולרכוש את חליפת החתן הנכונה לכם.ליאור סגול המעצב הפך לשם דבר בעולם האפנה בתחום עיצוב חליפות גברים בכלל וחליפות חתן בפרט. עיצוביו המיוחדים מגיעים עם הסגנון האישי והייחודי שלו וניתן לראות מיד כי בבית האפנה של סגול אין מתפשרים על איכות החומרים.

כמו בכל שנה קולקציה חדשה - קולקציית 2012

גם בשנת 2012 - 2013 הוציא ליאור-סגול קולקציה חדשה מאתגרת ומותחת גבולות עם דגש מיוחד על עולם החתונות. חליפות חתן 2012 אצל ליאור מתאפיינות בקוו קלאסי עם עיצובים מושקעים בהם משולבים אביזרים מיוחדים. בין האביזרים תמצאו חגורות מיוחדות מעור בשילוב אבזמים מעניינים, כפתורים מדליקים משולבי קריסטל בשילוב חפתים מעוצבים, עניבות המגיעות בתפירות יפות במיוחד ובגוונים עמוקים. למראה אלגנטי ומקורי תוכלו לבדוק את האבנטים המיוחדים שמעצב ליאור בחליפות עם עיצובים חדשים לשנת 2012. את השילוב המיוחד שלו בוודאות שלא תמצאו בשום מקום.
חליפות חתן 2012

מה הצבע שלך ?

הצבעוניות הכללית של קולקציית 2012 החדשה מתאפיינת בסולידיות ובצבעים אלגנטיים בשחור וגווני אפור עמוק ולבן. אם החלטתם ללכת על סגנון מעט נועז תוכלו להוסיף אביזרים עם צבע מרענן או לקבל חליפה עם דש חגיגי בטקסטורות מעוצבות ומקוריות עם עיטורים מסוגננים ורכיסה משולבת בכפתורים בוהקים. גם בד החליפה יכול להיות מט או מבריק במיוחד. ואם אתם עוד אינכם יודעים במה לבחור, תהיו בטוחים שזהו זה, אתם במקום הנכון. כחלק מהשירות האישי שנותן המעצב ליאור סגול לכל חתן תוכלו להתייעץ להתאים לכם את התוספות המיוחדות שתאהבו שהכי יתאימו לסגנון האישי שלכם. המגוון גדול וכל אחד יכול למצוא את האמירה האישית שלו במסגרת העיצוב שנבחר.
חליפות חתונה 2012

חליפות החתן הם ההשראה

לא סתם נחשב היום ליאור סגול למוביל בתחום עיצובי אופנה גבריים. מאחורי כל חליפה וחליפה מושקעת הרבה מחשבה ותוכן. הרעיון הוא לשלב גם את הטרנדים העולמיים של אופנת הגברים העולמית וגם את הסגנון וההעדפות האישיות של החתן המקומי. מתוך ניסיון רב בעבודה עם חליפות חתונה וחתנים שמחים לעתיד יודע ליאור סגול להבחין בכמה סוגי גברים כשזה מגיע לבחירות ביגוד ובפרט בבחירת חליפה להתחתן בה. בתהליך החשיבה ליאור שואל ומתייעץ עם הקהל שלו, בודק את סגנון החיים, ההעדפות וראיית העולם של לקוחותיו וכך גיבש ליין מגוון ומקורי שבתוכו צפונות אופציות לכל חתן למצוא את מה שהוא מעדיף. את ההשראה מקבל ליאור סגול ישירות ממך החתן (או הכלה :*) כשהוא בודק מה אתה אוהב ללבוש ביום יום שלך וגם מה הייתה רוצה ללבוש בערב מיוחד  שכזה. את כל אלה משלב עם הידע הרב שלו על עיצוב בגדי לבוש ואופנה.
חליפות חתן 2012 - 2013

מהתשובות הרבות בהן ליאור נתקל, גיבש ליאור את הקולקציה שלו שאינה מכוונת לסוג אחד בלבד של גברים כי אם בנויה באופן שבו כל אחד יכול למצוא את הנישה האישית שלו, הבגד שיהיה לו הנוח ביותר והמתאים ביותר. חליפות חתונה כן יכול להיות "עסק פשוט" אז בואו ועשו את בחירתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה