יום שני, 5 במרץ 2012

כיצד לבחור חליפה לגבר?



כיצד לבחור חליפה לגבר ?

זה כנראה לא סוד שגבר בחליפה זו אמירה. ההבדל בין מה שאתם משדרים בג'ינס וחולצה או לבושים חליפת עסקים הוא הבדל של שמים וארץ. חליפה (על סוגיה) לעולם תהיה שייכת למראה הקלאסי ולרוב הגברים (גם אלו שלא לובשים רשמי לעולם) תהיה חליפה כלשהי בארון, תלויה ומחכה שיוציאו אותה לסיבוב הופעות. אז למי שרוצה לחדש את החליפה שבארון, קבלו כמה טיפים כלליים באשר לבחירת החליפה המתאימה לכם ולסיטואציה.
חליפות לגברים



איכות החליפה אל מול השקעה - עניין של תקציב

פעם היה צריך לקחת משכנתה בשביל לרכוש חליפה אמיתית ואיכותית אבל היום המצב מאוד שונה. בתקציב סביר בהחלט תוכלו למצוא חליפות מעולות שישמשו אתכם בכל מיני מקומות. מה שכן חשוב לציין שככל שתשקיעו יותר תקבלו חליפה יותר טוב ששווה את ההשקעה - כמו שבכל דבר בחיים. אז חישבו טוב כמה אתם רוצים להוציא וכך גם תמקדו מעט את האפשרויות ותקלו על תהליך הבחירה.
חליפה לגבר



אביב, סתיו ומה שביניהם


במצב אידיאלי תהיה לכם בארון חליפה אחת לפחות לקיץ ואחת לפחות לחורף. למה צריך חליפות שונות אתם שואלים? ובכן, יש לא מעט סוגי בד מהם תופרים חליפה וכל אחד מהם מתאים לאקלים מסוים. לא נאחל לאף אחד להסתובב בחליפה כבדה מבד עבה ואטום "בחום יולי אוגוסט" בישראל ולא חשוב כמה מעולה המזגן בחדר. כשאתם בוחרים חליפה ודאו שהיא מתאימה לעונת השנה בה אתם רוצים להשתמש בה. קיץ מצריך בדים יותר אווריריים וקלים בעוד בחורף אפשר ורצוי לבחור את הבדים המחממים כמו למשל חליפה מבד שהוא 40%  צמר בשילוב פוליאסטר; כך גם יהיה לכם חמים ונעים וגם יהיו פחות קמטים והחליפה תראה מהודרת וישרה לאורך זמן. כללי עונות השנה נכונים לגבי המכנסיים, החולצה וכמובן הז'קט שבחרתם במידה והלכתם על סט.

חליפות לגבר



האם יש לקנות חליפת סט או להכפיל את האופציות

אפשר לקנות מהקולב בחנות חליפה לגבר בסט מלא בצבע אחד תואם. וניתן גם אחרת: אם אתם חושבים שאתם בעלי חוש אופנה מפותח מעט או שיש לכם אנשים טובים שאתם סומכים על החוש שלהם בתחום נסו ללכת על משהו יותר פרקטי: קנו לכם חלקים שונים של חליפות אותם אפשר לערבב אחד עם השני וליצור כל פעם חליפה שונה ומעניינת לכם ולסובבים. אם תקנו כמה פריטים מכל חלק של החליפה בנפרד אבל בצבעוניות וגזרות שיכולות ללכת ביחד אתם מרחיבים מאוד את האפשרויות שלכם. רק כאמור חייבים לשים לב שהחלקים אכן תואמים חלקים אחרים כדי לא לקבל מראה מרושל שזה ההיפך ממה שאתם רוצים ודאי לשדר.



חליפות גברים

קיים ספקטרום של צבעים לחליפות


חליפה יכולה לבוא במגוון צבעים. תוכלו ללכת על צבעים כהים ורשמיים או בהירים ופחות מחייבים (מה שנקרא "Casual elegant Dressing"). חליפות שחורות הן הבחירה ה"כבדה" והן משדרות משהו מאוד מעונב ורשמי - מתאים לאירועי ערב בעיקר. חליפה בגבני אפור שונים תהיה מושלמת עבורכם לרוב האירועים וזוהי גם הסיבה שזהו הצבע הכי פופולארי בקניית חליפות לגברים. אם תרצו לשדר מעט יותר תחכום כמו המנהלים הבכירים שלכם דעו שחליפה בצבע כחול היא סממן טוב לכך. חליפה בכחול כהה מיד משדרת כוח ו"דרגה גבוהה" יותר בהיררכיה החברתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה