יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

טיפים להתאמת חליפות לגברים

חליפת גברים היא אחד הפריטים אשר הכרחי שיהיה לכל גבר. מראה של גבר בחליפה מקנה לו הרגשה טובה יותר, והוא משדר לאנשים סביבו בטחון, כוח וגבריות.

חליפות גברים ניתן לבחור בחנויות השונות וכן ממעצב חליפות המותאמות באופן אישי ללקוח. לא רק שיש מגוון עצום של חליפות שאתה יכול לקנות, יש גם סוגים שונים של חליפות, וכאן אפשר להיות קצת מבולבלים מול השפע העצום והמגוון.

החליפה עושה את האדם, אבל איזו חליפה היא החליפה המנצחת?

בכדי שחליפה תתאים לגבר ותהלום את מראהו, עליה להיות מעוצבת כנדרש, עשויה מבדים איכותיים, מותאמת לסגנונו האישי ונוחה. אחר הדברים החשובים ביותר שיש להתייחס אליהם ברכישת חליפה הוא התאמה למבנה הגוף של הגבר. בהמשך נביא בפניכם טיפים כיצד לבחור את החליפה המתאימה לכם ביותר, תוך התייחסות למאפיינים של כל חליפה וחליפה.
חליפות לגברים
טיפים לבחירת החליפה "הנכונה"

למה כדאי שתהייה לך לפחות חליפה אחת בארון? ישנם סוגים רבים של גברים, ולכל אחד סגנון משלו. אולם, חליפה בארון הכרחית לכל גבר מאחר והיא פריט שימושי ביותר: ישנם גברים אשר זהו הלבוש היומיומי שלהם בעבודה, כך הם גם משדרים סמכותיות ועוצמה, זו גם הסיבה מדוע מקומות עבודה רבים מאמצים קוד לבוש של חליפות לגברים לכל עובדי הארגון. מנגד, יש גברים אשר לובשים חליפה רק לאירוע אחד בשנה כמו הליכה לקונצרט או ארוחת ערב רשמית. מסתבר, כי היום כל אדם זקוק לחליפה מפעם לפעם כדי להשתתף באירוע חגיגי, חתונה, לוויה, או בכדי להופיע בבית משפט. אבל ללא כל קשר לאירוע, המסר אותו מעבירה לבישת החליפה הוא מסר של תחכום, כוח ואלגנטיות.
חליפות לגברים עם סגנון אישי
סגנון החליפה בהתאמה למבנה הגוף

בדיוק כמו לנשים, כך נכון הדבר גם לגבי גברים, לכל אדם מבנה גוף משלו, ויש להתאים את החליפה למבנה הגוף של הגבר.ישנם גברים רזים, גבוהים, נמוכים, שמנים, בעלי מבנה שרירי ועוד הרבה מאוד סוגים. גבר אשר מכיר ביתרונות גופו ובחסרונותיו, יוכל להתלבש נפלא תוך שהוא מבליט את היתרונות ומסתיר את החסרונות תוך יצירת אשליה אותה ניתן ליצור באמצעות בגדים נכונים, הכול בכדי ליצור את המראה הטוב ביותר. גברים אשר אינם יודעים את התורה נעזרים במעצב בגדים או בסטייליסט אשר בין היתר ידריכו אותו כיצד לנצל את קווי העיצוב של הבגדים, ועל ידי בחירות נכונות של חליפות לגברים, יוכלו ליצור אשליה בה הם נראים גבוהים יותר, רזים יותר או כל קומבינציה אחרת שתידרש לשיפור המראה החיצוני.

סגנונות של חליפות גברים המתאימים לסוגים שונים של מבנה גוף:
  • גבר מלא עם נטייה להשמנה - לגבר עם מבנה גוף כזה ניתן ליצור אשליה של מראה גבוה יותר ורזה. החליפה תהיה מדוגמת בד עם קווים אנכיים, אשר מרחיקה את תשומת הלב מהרוחב וגורמת לעין להביט על הדמות למעלה ולמטה. המתאים ביותר עבור מבנה גוף זה הוא יצירת V בחלק העליון של החזה. יש להימנע מז'קטים עם צווארונים קצרים אשר גורמים למראה נמוך יותר.
  • גבר רזה - החליפה צריכה ליצור אשליה של הגדלת רוחב הכתפיים ויצירת צללית רחבה יותר. סוג מבנה זה ייראה טוב עם חליפה בת רכיסה כפולה. בנוסף, אם הגבר נמוך, חליפה עם 4 כפתורים, או חליפה עם דשים ורכיסה כפולה ובד עם קווים אנכיים עדינים יכול להעניק מראה גבוה יותר. יש להימנע מחליפות פסים אשר יכולות לגרום למראה רזה מדי.
  • גבר גבוה - לגבר עם מבנה גבוה מתאימים כל סוגי החליפות, אך החליפה המומלצת כדאי שתהייה בעלת קווים אופקיים. מומלץ ז'קט עם סגנון של שורת כפתורים אחת בת 3 כפתורים וכמובן מעיל עם רכיסה כפולה.
  • גבר שרירי - לגבר בעל מראה חסון ושרירי יש את הצורה האידיאלית הרצויה, בה הכתפיים רחבות והמותניים צרות יותר בהתאמה. המראה הטוב ביותר ייווצר עם חליפה מסוגננת בעלת 2 כפתורים בחזית, כך יוסר מעט הדגש מרוחב הכתפיים שלו.
חליפות גברים קלאסיות
נשים אוהבות גברים בחליפות

כל גבר, ולא משנה לגמרי מה מבנה הגוף שלו, יוכל למצוא את החליפה הנכונה שמתאימה לו. כך על ידי מתן תשומת לב והדגשת הנקודות החיוביות ניתן ליצור מראה מרשים ומכובד. כאשר גבר מכיר את הכללים, מבין כיצד להפיק את המרב מן הבגדים שבארון שלו ויודע איך עליו להיראות במיטבו ומשקיע בטיפוח הלבוש, הוא גבר אשר נשים יסבו מבטיהן לעברו וגברים יסתכלו עליו בהערכה רבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה