יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

חליפות ערב לגברים

כמו שלכל אישה מומלץ שתהייה שמלת ערב שחורה אחת בארון, כך גם כל גבר צריך שתהייה לו חליפת ערב אחת לפחות. חליפה היא לא רק לצורך אירועים רשמיים, ובוודאי לא לובשים חליפות רק בפגישות עסקיות. כיום הרבה מאוד גברים בוחרים בלבוש זה כלבוש יומיומי לעבודה, במיוחד אם הם עובדים במקומות אשר נהלי המקום דורשים זאת.

אולם, גם כאשר מדובר בגבר אשר הולך כל יום עם ג'ינס וטריקו לעבודה, ואת החליפה הראשונה והאחרונה שלו קנה ליום החתונה, סביר להניח כי מידי פעם צצות הזדמנויות אשר מצריכות את קיומה של חליפת ערב בארון הבגדים שלו.

בחירת חליפות לגברים

חליפות ערב, כמה זה עולה לנו?

חליפות ערב
קניית חליפת ערב אינה קנייה זולה. אין הכוונה כי צריך לקחת משכנתא לטובת המשימה, אולם כאשר מדובר על חליפה איכותית קחו בחשבון שהיא תעלה בהתאם. תוכלו גם למצוא חליפות זולות ופשוטות, אך כאשר אתם מתכוננים לקנות חליפה אחת טובה, ההשקעה משתלמת בטווח הקצר בכך שהיא עכשוויות ונוחה ובטווח הארוך מבחינת העמידות והסגנון הקלאסי שלא פס מן העולם. במידה ואתם רוכשים חליפות ערב באופן קבוע, הרי שאתם יודעים את המלאכה, יודעים מהם טווחי המחירים ומתי והיכן כדאי לקנות אותן. זכרו כלל חשוב, כל מה שאתם קונים מהחנות יכול להיות זול אך הוא חייב להתאים למבנה הגוף היטב, אחרת לא תיהנו ממנה. עדיף לקנות חליפה אחת יקרה מעט ולזכות בפריט שמתאים לכם בדיוק וילווה אתכם למשך שנים רבות.

בחירת בד החליפה

ידוע לכל כי חליפות קיץ שונות לחלוטין מחליפות ערב, וההבדל טמון בעיקר בסוג הבדים מהן תפורות החליפות. בעונת הקיץ הכיוון המוביל הוא בדים נושמים, רכים יותר ונעימים לעומת עונת החורף המצטיינת בתפירה עם בדים עבים יותר. תארו לכם מצב בו תלבשו חליפת צמר פוליאסטר במשך שעות ארוכות ביום קיץ חם? בכדי להיראות טוב ולהרגיש נוח בחליפה, עליה להתאים גם למזג האוויר. מצד שני, בדים רכים ודקים נוטים להתקמט הרבה יותר משאר הבדים, וזהו לעיתים חיסרון גדול. אתה יכול לבחור מתוך אפשרויות אחרות נוספות כגון: אריג, פשתן וצמר קרפ.
חליפת ערב צעירה ואפנתית

בחירת צבע החליפה

גבר קונה את החליפה בדרך כלל לפי סגנונו האישי. כאשר אדם מתלבש בסגנון ספורטיבי, קרוב לוודאי כי ייבחר בחליפת ערב פחות מכופתרת ויותר חופשייה ומסוגננת בקלילות, לעומתו איש עסקים שלובש חליפות במשך כל היום, יקנה את חליפת הערב שלו בתור פריט מסוגנן ומושקע יותר, שהרי הוא כבר יודע מה זו חליפה, וכל שעליו לעשות הוא ליצור הבדלה בין חליפות הבוקר שלו לחליפות הערב.
חליפת חתן
אל תקנו בלי למדוד...

נשמע מצחיק, אבל לא מעט גברים נוטים לקנות בגדים בלי למדוד. לעיתים קרובות הנשים קונות להם את הבגדים, ואז הבעיה הופכת להיות אפילו קשה יותר. לאחר בחירת הדגם המתאים, יש לנסות את החליפה לפחות פעם אחת. יש למדוד את המכנסיים ולקצר אותם במידת הצורך, ולאחר מכן להתאים במדויק את גודל הז'קט. בכל חנות המכבדת את עצמה, ובוודאי בחנויות מעצבים, יסמנו את הנדרש תיקון, ותוכל לבוא לאחר מספר ימים ולקבל את החליפה מותאמת למידותיך. גם בפעם זו מומלץ למדוד שוב את החליפה בכדי לוודא שאכן התיקון נעשה כנדרש, והחליפה מתאימה למידותיך במדויק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה