יום שבת, 26 בנובמבר 2011

חליפת חתן המתאימה למבנה גופך

כל כלה רוצה להיות נסיכה ליום אחד, ולכן הגבר שלידה צריך להיראות נסיך.... החתונה היא הפקה גרנדיוזית ומרשימה. צריך לדאוג לבחור את המקום המתאים לאירוע, לדאוג לתפאורה מיוחדת, אוכל גורמה משובח, רשימת אורחים מכובדת, עוגה וטבעת.. והבגדים כמובן. זה לא סוד כי בגדי החתן והכלה הם אשר יהיו הנושא המדובר ביותר במהלך החתונה ולאחריה.

כולם מגיעים מוכנים ונרגשים לחתונה, אולם הרגע המותח ביותר הוא הרגע בו נכנסים החתן והכלה לרחבת החתונה. אין ספק כי תשומת לב מרבית ניתנת לכל הקשור לבחירת שמלת הכלה המושלמת, אולם מה לגבי החתן? האם בחר את החליפה המתאימה לו לערב המיוחד והמרגש ביותר עבורו?

חליפות גברים גם במידות גדולות
מה המרכיב החשוב ביותר בבחירת חליפת חתן?

שמלת כלה בדרך כלל דורשת חודשים רבים של עיצוב, הכנה ותפירת עילית. לחליפת החתן יש סגנון שנשמר עם השנים ובו קוד לבוש מסוים של חליפות גברים, אך גם כאן יש אימפרוביזציות שונות על הנושא, וכל חתן יכול לבחור להיות יצירתי ובעל מעוף. אופנות באות והולכות, מוטיבים משתנים, צבעים מתחלפים והסגנון המודרני של היום הופך למיושן לאחר מספר חודשים. לכן, המרכיב החשוב ביותר שיש לתת עליו את כל תשומת הלב הוא התאמת החליפה למבנה הגוף של החתן, כך שיוכל להשתמש בה לעוד הרבה אירועים נוספים. חליפה קלאסית מעוצבת, ובמיוחד כאשר אינה תלויה בגימיקים ובטרנדים עיצובים, יכולה לשמש כל גבר למשך שנים רבות.

חליפות גברים גם במידות גדולות
המקום הנכון ביותר... בידיו של המעצב


חליפות חתן ניתן לרכוש בכל החנויות המיועדות לבגדי גברים או אלו המתמחות בעיצוב חליפות חתן. האפשרות האידיאלית והטובה מכולן היא להפקיד את מלאכת העיצוב בידיו של מעצב חליפות חתן, כך שיוכל להתאים את החליפה בדיוק למידות גופו של החתן המיועד.

אין ספק כי ההבדלים הם בפרטים הקטנים. העיצוב הייחודי, התפירה והיחס האישי המלווה את החתן לכל אורך הדרך, הם שהופכים את התהליך לחוויה מרגשת ומיוחדת. המעצב מתאים את עיצוב החליפה למבנה הגוף של החתן, תוך שהוא לוקח מרכיבים רבים נוספים בשכלול: אופי החתן, סגנונו האישי, צבעים נכונים שישתלבו יפה עם שמלת הכלה ועוד.
גם במידות גדולות
למי מיועדות חליפות בתפירה אישית?

חליפות חתן בתפירה אישית הן התשובה המושלמת לכל גבר. ניתן למצוא שלוש קבוצות עיקריות של גברים אשר צורה זו נכונה להם ביותר:
  • גבר אשר יש לו טעם אישי מיוחד והוא רוצה להביע אותו, ובחנויות הרגילות אין מענה לחלומותיו.
  • גבר אשר רוצה את החליפה המושלמת אשר תיתפר במדויק לפי מידת גופו. גברים מסוג זה יודעים בדיוק מה הם רוצים ובאים לרכוש חליפה מעוצבת לפי סגנונם האישי ובהתאמה מושלמת למידות גופם.
  • גבר אשר אינו מוצא את החליפה במידה המתאימה לו בחנויות ובמיוחד מדובר על מידות שאינן סטנדרטיות. כך למשל חליפות חתן מעוצבות עם מידות גדולות לגברים קשה מאוד למצוא בחנויות הרגילות, כאשר אצל המעצב זו תהייה משימה ככל משימה אחרת. תפירת חליפות חתן לגברים במידות גדולות אפשרית ופשוטה כל עוד בוחרים במעצב אשר בונה חליפה בגזרה המושלמת למבנה הגוף, בה יינתנו דגשים לאזורים אותם כדאי להדגיש, תוך מתן אשליה של מראה משופר לחסרונות.
גם במידות גדולות

תגובה 1: