יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

איך בוחרים חליפה לגבר?

בחירת חליפה לגבר, אופנות באות והולכות אבל יש פריט לבוש אחד שלא השתנה במשך עשרות שנים וזוהי חליפת עסקים לגברים. כמובן שיש לחליפה ואריאציות שונות, עיצובים שונים, סגנונות וצבעים, אולם, החליפה בעיצובה הבסיסי הקלאסי, עם או בלי עניבה, היא נצחית. רוב הגברים רוכשים לפחות חליפה אחת במשך חייהם, ויש כמובן גברים רבים אשר זהו הלבוש היומיומי שלהם.

ישנם מקומות עבודה רבים אשר מחייבים את העובדים להגיע לעבודה בחליפה, והסיבה כמובן היא המסר שמעבירה החליפה – גבר הלובש חליפה משדר רצינות ואמינות יותר מכל לבוש אחר.

בכדי לקנות צריך לדעת איך לבחור...
בחירת חליפות לגברים
בחירת נעלי גברים אלגנטיות לצד חליפה לגבר אינה משימה קשה, אם אתה יודע מה אתה מחפש, ובמידה ואתה מבין על אילו דברים יש לשים לב. זכור כי כמו בכל דבר אחר בחיים, גם בקניית חליפה - אתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו. עובדה משמחת היא שעקב טכניקות ייצור מודרניות, חליפות אינן יקרות כבעבר, וכיום כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש חליפה יפה ומהוגנת. כלומר, עם תקציב סביר אין שום בעיה לרכישת חליפה לעבודה וכן חליפה לשעות הערב.

טיפים לבחירת חליפה

לאלו מכם אשר אינם רוכשים חליפות באופן קבוע, והפעם האחרונה בה לבשו חליפה הייתה בבר-מצווה או בחתונה, כדאי שימשיכו לקרוא. הכנו מדריך קצר אשר מלמד אילו מרכיבים כדאי להתעכב ולבדוק, בליווי טיפים מועילים אשר יעזרו במשימת רכישת חליפה לגבר :

בד החליפה
יש כמובן הרבה מאוד סוגי בדים, השונים זה מזה בעובי, בסוג הבד, במרקם ובאווריריות. לעונת הקיץ מומלץ לרכוש חליפה קיצית ואוורירית. בדים המיועדים לחליפות קיץ הם בדים "נושמים", ומצטיינים במגע מלטף כשהם רכים יותר ונעימים. חליפה לעונת החורף תהייה כמובן בהתאם, מבדים עבים ולעיתים אף מצמר. חליפות עם 45% צמר בשילוב פוליאסטר מבטיח כי תזכה בחליפה שאינה נוטה להתקמט ושומרת על מראה מהודר כל שעות היום.
בד החליפה - חליפה לגבר
חליפה לא מחייבת קניית סט

אם אתה קונה ממעצב חליפות או באחת החנויות, תוכל לרכוש חליפה המורכבת מז'קט ומכנסיים שאינם סט, אלא מתאימים אחד לשני בצבע ובסגנון. תוכל להבטיח התאמה טובה ומספר אופציות תוך רכישת מספר פריטים, ובדרך של "ערבב והתאם" תוכל לזכות בהרחבת המלתחה ויצירת אופציות רבות ללבישה. זוהי שיטה פופולארית על הרבה מאוד גברים, ומיועדת בעיקר לחליפות לעבודה ולבילויים לא מחייבים בשעות הערב, ופחות כאשר מדובר בפגישות עסקים, אירועים רשמיים ועוד. קניית חליפה שאינה סט מאפשרת לך לבחור לדוגמא 2 ז'קטים ולהתאים להם 2 זוגות מכנסיים, וכך בשיטה זו תזכה 4 חליפות שונות. זה אכן נשמע קל, פשוט והגיוני, אך קנייה כזו אינה דבר מובן מאליו ומחייבת חוש עיצובי ויכולת התאמת צבעים וסגנון. רוב הגברים נוטים לרכוש חליפות מוכנות, אך מי אשר מבין ובעל מעוף, יוכל לבצע זאת בהצלחה.

כל חליפה והסגנון שלה
אופנה כאמור באה וחולפת, אבל גבר בחליפה הוא מראה נצחי, ובדרך כלל חליפה היא אחת הבחירות הטובות ביותר. חליפה היא למעשה פתרון נפלא ומושלם לכל גבר אשר אינו מתעניין בבגדים יתר על המידה, ועל ידי לבישת חליפה הוא יכול להיות בטוח כי הוא לבוש בצורה מכובדת, יפה ומרשימה.
נעליים לגבר
איך לבחור צבע מתאים?

ההבנה כיצד לבחור סגנון מתאים לחליפה, היא חיונית לכל בעל עניין באופנת גברים כאשר הוא מעוניין לרכוש חליפה חדשה. מעבר לידע הבסיסי של עיצוב החליפה, יש להבין גם את ההבדלים בין הצבעים השונים. להלן שלוש דוגמאות לצבעים שונים, בכדי שתוכלו להבין את חשיבות הצבע, שבחירה לא נכונה יכולה להיות קריטית, ולעומת זאת בחירה טובה יכולה להעצים את המראה הטוב.
  • חליפה אפורה - אם כל גבר היה צריך לבחור חליפה אחת בלבד, אין ספק שזו הייתה צריכה להיות חליפה בצבע אפור כהה. חליפה בצבע זה מחמיאה לגברים יותר מאשר חליפה שחורה אשר לעיתים רשמית יתר על המידה. מעבר לכך, חליפה אפורה מאפשרת גמישות, ויכולה להשתלב מצוין יחד עם רוב החולצות במגוון רחב של צבעים ודוגמאות: בהתאמה עם לבן, שחור, חום ועוד.
  • חליפה כחולה - כחול הוא צבע המשרד כוח ועוצמה. חליפות כחולות נלבשות לעיתים על ידי בעלי תפקידים רשמיים יחד עם חולצה לבנה ועניבה אדומה כהה. גבר שיש לו מספר חליפות בארון, צריך גם חליפה כחולה כפריט נוסף במלתחה שלו.
  • חליפה שחורה - מתאימה לאירועים רשמיים ומעונבים. כדאי להישמר ולא להיראות במראה מלצר, או מראה קודר באמצעות הוספת טוויסט לחליפה.

2 תגובות: