יום רביעי, 29 בפברואר 2012

חליפות חתן עם עיצוב אישי

כיום אופנת החתונות מציע למעשה שתי אופציות עיקריות לחתנים: לרכוש חליפה מוכנה בחנות או בוטיק מיוחד או לעצב חליפה ייחודית באופן אישי. מה בכלל המשמעות של חליפת חתן בעיצוב אישי ולמה כדאי ללכת למעצב במקום לבחור מקולב החנות חליפה מוכנה ?
חליפות חתן

חליפות מעצבים
מדוע כדאי מעצבי חליפות חתן מאשר חנות מותגים יוקרתית ?
האמת שמעצב לא מתאים באמת לכל אחד. זה יתאים למי שנחוש להיראות הכי טוב שהוא רק יכול בערב המיוחל ולא אכפת לו להשקיע בכך זמן וכסף. מה יותר טוב בעיצוב אישי מול קנית חליפות מעצבים בחנויות היוקרה (או לא יוקרה כמובן), אתם שואלים? ובכן בשביל להראות מתוחכם ומרשים לא מספיק רק לשים על עצמך כל חליפה מזדמנת. היא חייבת להיות מתאימה פיקס למבנה גופך, לגודל שלך ולמידות האישיות שלך. ובשביל שגם תרגיש איתה הכי טוב בעולם וזה מה שתשדר – מן הסתם כדאי שהיא תקלע לטעם האישי שלך כדי שתתחבר אליה ולסגנון שהיא מביאה איתה. זה לא בלתי אפשרי למצוא חליפה הקרובה להגדרות הללו בחנויות בגדי גברים ברחבי הארץ. אך אם אתה מעוניין ללכת על זה עד הסוף ולהשקיע את הטוב ביותר בערב הגדול של חייך, אל תהסס ותן למעצב מומחה מהתחום לעצב עבורך את חליפת החתן הזוכה.

חליפות מעצבים, מה מיוחד בעיצוב אישי שעשה מעצב אפנה מומחה ?
 מעצבי חליפות חתן יודעים יותר טוב מכולם מה יישב עליך מעולה וייראה נפלא בחגיגת החתונה והם יקדישו את כל תשומת ליבם ומאמצם לכל מכלול המרכיבים של החליפה עד הפרט ולו הקטן ביותר. לאחר שלמדו את הנושא באופן מקצועי ורכשו ניסיון מול חתנים רבים (ואתם תלכו כמובן למעצב מנוסה, רצוי אחד שקיבלתם עליו המלצה), מעצבי חליפות חתן יידעו לעשות את השילוב החשוב מכולם: הטעם האישי שלך במה קשור לבגדי החתן אל מול הטרנדים הגדולים והמוצלחים בעולם אופנת חתנים, בארץ ובעולם. מעצב אישי יידע להציע לך דברים שלא חשבת עליהם, הם בחליפה עצמה והן באבזור הנוסף שלפעמים עושה את ההבדל בין חליפה טובה לחליפה מושלמת.
מעצבי חליפות חתן
התאמת החליפה לאדם ולא האדם לחליפה
כשם שאמרנו, עיצוב אישי של חליפה לא מתאים לכל אחד ואחד. אז למי כן יתאים?
  • למי שחפץ בהתאמה המושלמת של חליפה לגופו ולא מוכן להסתפק במשהו קרוב שימצא בחנות אלא חליפה שתיתפר לפי מידותיו מלכתחילה (בין השאר אם הוא מתכנן להשתמש בחלקי החליפה בהזדמנויות נוספות כך שההוצאה תהיה הרבה יותר כדאית).
  • למי שיש לו טעם אישי מאוד ספציפי וייחודי ולא מצליח בשום אופן למצוא על הקולבים בחנויות חליפה מספיק מיוחדת שקולעת לטעמו האישי.
  • למי שמידותיו חריגות לכאן או לכאן (גבר עם מידות גוף גדולות מאוד או קטנות מאוד) והחנויות הרגילות לא נותנות מענה מספק בחליפות שהן מציעות למכירה. כי הרי חוץ ממציאת חליפה במידה חריגה בכל מחיר היית גם רוצה בעיקר שהיא תחמיא לך. תן למעצב לשבור את הראש איך לעצב את החליפה בגזרה שאידיאלית עבורך. 
חליפות חתן בעיצוב אישי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה