יום רביעי, 29 בפברואר 2012

חתן כלה בדרך לחופה



המון מזל טוב לזוג המאושר – אתם מתחתנים! לא כל יום אתם זוכים לכינוי חתן כלה , עצות על אולם ועל צלם ודאי אתם מקבלים מכל עבר. מה עם הדברים הקטנים שמעבר? אלו שנותנים במה לשאיפות הסודיות שלכם שתמיד רציתם ולא היה מתי להגיד? חשבנו לרכז פה כמה עניינים "לא" חשובים. או לפחות לא מרכזיים וברורים כמו שמלה וקייטרינג. הפנטזיות שמאחורי החתונה...


חתן כלה מדברים בצלילים
חתן כלה - הטקס
הפילוסוף פרידריך ניטשה אמר " ללא מוזיקה החיים היו שגיאה". אנו נוטים להסכים איתו מעט... ובחתונה כמובן שיש מוזיקה שמלווה אותנו במהלך ערב הכלולות. בקבלת הפנים מתנגנת מוזיקה נעימה ברקע, אנחנו בוחרים שיר אהוב לכניסה ולחופה ואחרי שבירת הכוס (חגיגת הנשיקות הגדולה על החתן והכלה!), שוב ברקע בזמן האוכל וכמובן – מגבירים את הווליום ויוצאים לרחבה כשמגיע הזמן לרקוד עד הבוקר. ומה אם, תחליפו את מוזיקת הרקע באחד מחלקי הערב למוזיקה חיה? היום כבר נהיה יותר ויותר פופולארי להביא הרכבים מוזיקליים שינגנו מוזיקה חיה ויפיחו רוח חיים חדשה ומעניינת לערב. רעיונות? ניתן לדוגמא שתי אפשרויות נעימות במיוחד שיכולות לשדרג את קבלת הפנים לחוויה אחרת ומיוחדת: הראשונה שבהן תהיה הרכב שמנגן מוזיקה אירית קסומה, צלילים שכולנו מתרפקים עליהם, שמיד מזכירים לנו את אגדות ופיות וחדי קרן. האופציה השנייה שאנו מציעים היא קצת נוסטלגיה מהטיול לדרום אמריקה - מי לא אוהב צלילים לטיניים אינדיאניים המנוגנים על ידי מוזיקאים בלבוש צבעוני הישר מפרו או בוליביה. ואלו רק שני רעיונות... יש עוד המון! קחו דרבוקות, קחו חלילן וצ'לנית, קחו 2 גיטרות אקוסטיות – ותקבלו מנגינות נפלאות בחתונה.

מתחתנים - חתן כלה
הנסיכה הקסומה שעל ראש העוגה
מי לא מכיר את הסרטים ההוליוודיים על חתונה עם עוגות הענק שבראשן חתן כלה קטנטנים מעוצבים. ואנחנו שואלים - למה רק בסרטים? נכון, יהיו מי שיגידו שנסחפנו. אבל בינינו מתי יהיה הערב המושלם להיסחף אם לא בערב החתונה. אז חשבו על רעיון יצירתי לעוגה, התייעצו עם חברים, שאלו בפורומים באינטרנט – וצאו עם הרעיון לקונדיטוריה נבחרת שתעזור לכם לבצע ולהגיש עוגה מקורית ומעניינת. מצאנו באינטרנט לא מעט רעיונות לעוגות עם טאצ' הומוריסטי או רומנטי במיוחד שבא לידי ביטוי בחתן והכלה שמוצבים בראשה. אז זכרו: יש לכם אישור מאיתנו להיסחף!

כניסה גרנדיוזית והפעם שלכם
גם פה יש לנו דז'ה וו מהוליווד. אבל חשבתם פעם שגם אתם יכולים להשתולל קצת בערב החתונה? נציע לכם, הזוג המוטרף וחסר המעצורים, כמה רעיונות לכניסה נדירה ומפתיעה לחתונה של עצמכם כדי שלא יהיה אחד שלא ישים לב שאתם שם. וכן, בטוח שידברו על זה בימים שאחרי.

חליפות חתן - מזלטוב
  • על הסוס הלבן – לא באמת צריך להסביר כאן, פשוט תגיעו על סוס. לבן אם אפשר אבל גם חום בהיר יכול לתת קונטרס יפה לשמלה הלבנה.
  • האופנוען המחוספס והמסוקס – אופציה שתתאים בעיקר לחתנים שמכורים לאופנוע שלהם; הרכיבו את הכלה וקחו אותה לערב המאושר בחייכם! [המלצה מתבקשת: את השובל הארוך של השמלה שימו רק אחרי שתגיעו..]
  • על יאכטה – אם החתונה שלכם על הים אז תוכלו כבר לעשות מטעמים מהכניסה ולהגיע סטייל "פוסידון" - אל הים היווני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה