יום חמישי, 1 במרץ 2012

איך מחפשים חליפת חתן בתל אביב עיר האפנה ?

היום במדינתנו הקטנה אפשר לרכוש כמעט הכל, בכל מקום. וזה כולל גם ביגוד לו ולה – חתן וכלה. ועם זאת אין עוררין היכן נמצא מרכז האפנה הבלתי מעורער של המדינה: תל אביב, עיר ללא הפסקה. כמעט כל המעצבים המובילים בארץ נמצאים בכרך התל אביבי וממוקמים ברובם במתחמי אופנה פופולאריים. רציתם חליפת חתן? חשוב לכם לבחור מהטרנדים האחרונים, המילה האחרונה באופנת הגברים? הנה כמה דוגמאות איפה תוכלו לחפש לכם חליפת חתן מנצחת.  


קודם כל צריך לבדוק מה מחפשים: 

חליפות חתן
חפשו לכם חליפה שתהיה קודם כל תואמת את העונה של החתונה. אם זה חורף תבדקו שהבדים נעימים וחמימים (וכמובן מגיעים עם חולצה יפה מתחת לרחבת הריקודים) ובקיץ אווריריים וקלים. שנית – תוודאו שהחליפה תתאים למבנה גופכם. אם אתם גבוהים ורזים או מלאים יותר, לכל אחד יש גזרה שמתאימה לו. ואל תתביישו להתייעץ עם אנשי מקצוע שיודעים להמליץ על מה שהכי יהלום אתכם. שלישית – תנו ביטוי לאישיות שלכם. אתם אוהבים להתבלט? לכו על צבעוני. מעדיפים מראה סולידי "אולד-פאשן"? בחרו חליפה קלאסית בצבעים אלגנטיים של שחור, בז' או אפור. ולא פחות חשוב... בחרו לכם בסופו של דבר גם נעליים יפות ונוחות, שתכלו פשוט לשכוח שהן שם במהלך הערב. 

להתחכך עם אופנה בקניונים

כמה אנחנו אוהבים סיבובי שופינג בתל אביב ולא חסר איפה לערוך אותם. לפני הכל, יש את הקניונים הגדולים שמרכזים בתוכם את מיטב השמות והמותגים בעולם האופנה. עזריאלי, דיזינגוף, רמת אביב. אם תצאו טיפה את גבולות תל אביב לפאתי העיר אצל השכנות - תמצאו את קניון גבעתיים, קניון איילון, קניון הזהב, שבעת הכוכבים. ויש עוד לאוהבי הקניונים, איפה שהכל מרוכז במרכז אחד סגור ונוח (ואחרי שפיתחתם תאבון לא מזיק שיש ממש צמוד אוכל מכל הסוגים והמינים צמוד לחנויות). 

שיק בחנות ובוטיק

חליפת חתן
ולמי שמעדיף להסתובב בחנויות ברחוב, להרגיש את העיר, ההמולה, הריגוש... שייצא לרחובות. גם שם יש כמה מרכזים שידוע כי בהם אפשר למצוא את מיטב השמות והמעצבים. נתחיל מהצפון של העיר הגדולה – איזור מיוחד עם שיק וניצוץ מרהיב של יוקרה – הכיכר של המדינה. לכו במעגל המטופח ומצאו לכם את החנות שאליה אתם מתחברים. לא בשבילכם? המשיכו איתו למרכז הסואן של העיר: האקשן של דיזינגוף, קינג ג'ורג' ואפילו.. פלורנטין אם חשקה נפשכם במשהו אלטרנטיבי באווירה צעירה ומדליקה. עדיין מחפשים? אז על האיזור הבא נקדיש חלק שלם, כי הוא יחיד ומיוחד... 

אין כמו יפו בלילות וכנראה גם בימים

אמרתם חליפות חתן תל אביב? אמרתם יפו. פינת החמד התל אביבית המערבת בתוכה עתיק ומודרני, היסטוריה והווה, שקט והמולה. מי אם לא מעצבי האופנה היצירתיים הבינו שהשראה אמיתית מקבלים ברובע האותנטי של העיר. בין נווה צדק המקסימה למתחם התחנה ועד חצרות יפו המשגעות (שדרות ירושלים) – נמצאות פנינות חן אופנתיות, בוטיקים נהדרים של אופנה עם המון אווירה. אז תפנו לכם יום או יותר, קחו חופש מהעבודה וצאו להרפתקה למציאת הביגוד האידיאלי שיהיה צמוד אליכם בליל הכלולות וההילולות.
חליפות חתן תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה