יום ראשון, 11 במרץ 2012

לנעול נעלי מעצבים


לנעול נעלי מעצבים

למי שאלת בו השאלה מה מהן למעשה נעלי מעצבים ובמה הן שונות מנעליים שאפשר לקנות בחנות של "מגה ספורט", "טבע נאות" ואחרות שמוכרות נעליים מעולות? אז ככה, נעלי מעצבים לרוב נקשרות למעצב אישי בעל קו עיצוב ושם ייחודיים לו. הייצור של נעלי מעצבים הוא מוגבל ומצומצם יותר והכי חשוב ראשוני אקסקלוסיבי.
נעלי מעצבים

נעלי מעצבים הם הפרק החדש של עולם ההנעלה


בימינו יותר מבעבר ניתן למצוא נעלי מעצבים ונעלי בוטיק אשר מקושרים למעצבים מובילים כגון, לואי ויטון, גוצ'י, ראלף לורן, דונה קארן, שאנל קלווין קליין ואחרים. בקלחת הישראלית ניתן לראות לא מעט מעצבי נעליים לנשים אך מעט מאוד מתייחסים לנעלי הגברים ואחת שעושה זאת בהצלחה ייתרה היא "דורין סגול".
נעלי רוקדים עם כוכבים

נעלי מעצבים לא רק לנשים

נעלי מעצבים דורין סגול מבית ליאור סגול הינם נעלי גברים בעיצוב מדהים ייחודי ועכשווי, הנעליים מתוכננות ומיוצרות תוך הקפדה על נוחות מקסימלית ושימוש בחומרי גלם איכותיים מאוד. הנעליים של דורין סגול מיוצרות על ידי דורין תוך הקפדה על נוחות ואיכות מרבית לחתן לצד התאמה מושלמת לחליפת החתן. אל נא נשכח כי החתן הינו צפוי להיות גם רקדן באירוע ועל כן צפויות לו שעות רבות של ריקוד, אירוח ועמידה ממושכת. זה המקום להזכיר, למי שטרם יודע, שדורין וליאור סגול הלבישו את הרקדנים בתוכנית המפורסמת "רוקדים עם כוכבים" שמשודרת בערוץ השני.

מעצבת נעליים דורין סגול
נעלי מעצבים  דורין סגול הן ממובילות הטרנד העכשווי ומתעדכנות בראשיתה של כל עונה. המראה הוא קלאסי או ספורטיבי לבחירתכם, עם טוויסט מעשיר אשר נותן לנעליים עומק מחודש והבעה שונה ומקורית. הלקוחות המרוצים של דורין מעידים בשמחה על הקלילות בה עבר יום האירוע שלהם. בהצלחה עם הבחירה שלכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה